ExaGrid stworzył innowacyjne podejście do wsparcia klienta. Dlatego 99% klientów ExaGrid korzysta z naszego programu rocznej konserwacji i wsparcia.
Światowe wsparcie ExaGrid
ExaGrid wspiera tysiące organizacji na całym świecie w ponad 80 krajach. Wsparcie Klienta ExaGrid jest wyjątkowe, ponieważ wszyscy nasi inżynierowie wsparcia są pracownikami ExaGrid, a w każdym regionie (Ameryka, EMEA, Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska) mamy inżynierów wsparcia mówiących w wielu lokalnych językach.
Urządzenia ExaGrid są certyfikowane w setkach krajów. ExaGrid posiada rozproszone po całym świecie magazyny części zamiennych, umożliwiające szybką wymianę uszkodzonych elementów systemu, takich jak dyski, zasilacze i inne. Systemy ExaGrid posiadają macierz RAID 6 z zapasowym dyskiem oraz podwójne zasilacze w każdym urządzeniu, dzięki czemu w przypadku awarii jednego z komponentów system nadal działa. Wszystkie komponenty zamienne można wymieniać na bieżąco, gdy system pracuje w trybie produkcyjnym.